23.05.2025
״בקרבנו״, עבודתם של איריס ארז ואלעד וזאנה תוצג ביום שישי ה23.5.25, במסגרת התערוכה ״הישרדות הגחליליות״ המוצגת כעת בגלרית הקוביה.
אָדָם, שֶׁרִשְׁמִי הַקְּרָב עֲדַיִן מְהַדְהֲדִים בּוֹ וּבַת זוּגוֹ הַכּוֹרֵיאוֹגְרָפִית נִפְגָּשִׁים עַל הַבָּמָה.
יַחַד הֵם מְנַסִּים לָתֵת מָקוֹם לַתְּחוּשׁוֹת וְלִרְשָׁמִים הַקַּיָּמִים בּוֹ יוֹם יוֹם כְּבָר 30 שָׁנָה
וּבָהּ, מֵאָז שֶׁהִיא אִתּוֹ.
לְבַטֵּא מַשֶּׁהוּ, לְעַבֵּד מַשֶּׁהוּ, לְרַפֵּא מַשֶּׁהוּ, לְהִתְנַגֵּד, לְהַרְגִּישׁ, שֶׁיָּבִינוּ..
אוּלַי כָּךְ, תִּהְיֶה קְצָת פָּחוֹת מִלְחָמָה בַּחוּץ וּבִפְנִים.
*אזהרת טריגר: המופע מכיל תוכן רגיש ורעשים העלולים לעורר תגובת דְּחָק
הדואט המשחקי, העצוב, החשוף והכן שיצרו השניים, שבו במשך 50 דקות הם עושים שימוש מגוון וקולח בתנועה, במגע ובמשחק עם שלל אביזרי במה וסאונד על מנת לנסות ולשרטט את קווי המתאר של פוסט־טראומה והאופן שבו היא מחלחלת לחיי הזוגיות ומשפיעה עליהם.(ג׳וי ברנרד פורטפוליו)
״בקרבנו״ יום שישי ה23.5.25
התכנסות- 13:00 הופעה- 14:00