ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
סיגל צברי
בקורס נעסוק בשכלול כיוונים שונים של ערבובי צבע והרחבת הפלטה, תפקיד המכחול בהנחת הצבע וקשר בין עין ליכולת להגיע לצבע אמין. נעבוד במרחב שבין עבודות של ישיבה אחת לבין עבודות ממשוכות. נתרגל בנושאים כמו טבע דומם, מין החי והצומח ומתוך התבוננות במודל. מחברת הרישום היא מקום טוב להרהר בו באופן ויזואלי. כל המחשבות פתוחות. בה נמצאים הניצנים של כל הרעיונות להם הסיכוי להתפתח לציור. זהו מקום שמשחרר אותנו לבדוק ללא היסוס את ההתחלות, לתכנן, לחשב קנה מידה ולמצוא את נקודת ההתחלה.
למדה במכון אבני בתל אביב, זוכת פרס שיף לאמנות פיגורטיבית-ריאליסטית ופרס אלימה להדפס, זוכת פרס התרבות לשנת 2022. לימדה בסדנא לציור ורישום ירושלים (JSS) ובמכון לאמנות חזותית בפתח תקווה. מיוצגת על ידי גלריה גורדון, חיה ויוצרת בראשון לציון.