ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
מאיר אפלפלד
דמות בתפנים (חלל חדר) כנושא וכסוגה לובשים צורה, יש שיאמרו לראשונה, בציור הז'אנר במאה השבע-עשרה שעניינו תיאור סצנות מחיי היומיום. בדומה לסוגות הנוף והטבע הדומם חוזה ציור הז'אנר את ירידתו העתידית של הציור ההיסטורי שעסק באיור הנרטיבים המכוננים. במהלך המפגשים בסדנה נתחקה אחר סוגה חדשה זו והתמורות שחלו בה בין המאה השבע-עשרה למאה העשרים ואחת. במרכז פעילותנו בסדנה תעמוד הפרקטיקה של ציור מרישומי הכנה. נרשום מהמודל (מודל לבוש) וכן נכין מתווים מהדמיון אותם נמיר לציורים בשמן. בכך נתחקה אחר הסינתזה המורכבת שהציע תהליך היצירה בעבר בין שלושת המרכיבים האמנותיים המרכזיים: אמנות העבר, התבוננות בטבע ומתן ביטוי לחזונו הפנימי של הצייר: זכרונו ודמיונו.
בוגר Byam Shaw School of Art והאקדמיה המלכותית בלונדון. הציג מעבודותיו בגלריה גורדון, בארטספייס, ברוטשילד ובגלריה האוניברסיטאית בתל אביב. חי ויוצר בירושלים.