ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
נטע לבבי
הפורצלן הוא חומר קשה להשגה, הן בהיותו נדיר יותר בטבע, והן בהיותו מאתגר יותר לעבודה על אובניים. זה מה שהופך אותו לנחשק ביותר בקרב אמני קרמיקה בארץ ובעולם. בפורצלן יש קסם של טוהר ואצילות שקוסם לנו הקדרים יותר מחומרים אחרים. בקורס נלמד להכיר את החומר המיוחד, נתנסה בו בעבודה על האבניים ונלמד על התכונות הייחודיות אך ורק לו דרך התנסות מעשית. נחשף לטכניקות עיטור מגוונות המתאימות לפורצלן, ולזיגוגים המתאימים לו.
קרמיקאית, קדרית, מעצבת. עוסקת בעיצוב קרמי מזה עשור ובהוראת קרמיקה בשבע השנים האחרונות. יוצרת כלי קדרות שימושיים בהשראת קדרות יפנית ומושפעת מהטבע כמקור להשראה בעשייה האמנותית.
סיימה את לימודיה בהצטיינות במחלקה לקרמיקה וקדרות במכללת תל חי ב -2012.