ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
ציור | פיסול | קרמיקה | ציור עליון | |
---|---|---|---|---|
בוקר |
|
|
|
|
אחה״צ |
|
|
|
|
ערב |
|
|
|
|
נטע לבבי
עבודת הקדרות מאפשרת לנו כיום להתחבר לנקודת המפגש בין המסורת העתיקה לעיצוב עכשווי. הקורס מאפשר היכרות מעמיקה עם תהליך העבודה המסורתי על אבניים ועם החומר הקרמי על מגוון תכונותיו.
בקורס נלמד כיצד ליצור כלים שימושיים דרך שיטות עבודה נכונות של לישה, מירכוז, הרמת החומר, ניפוח, חיבור נפחים ועוד. נמשיך בשיטות עיטור שונות של הכלים שיצרנו: חריטה, הוספת אלמנטים, סגנונות צביעה וטבילת זיגוגים. לצד הטכניקה נלמד להקשיב לחומר, להכיר את יכולותיו ומגבלותיו. נלמד להתבונן ולבחון דיוק של צורה, ולעצב את הכלי באופן שמתאים לצורתו.
הקורס ילווה בהדגמות ובתרגילים מונחים לאורך השנה, לצד ליווי אישי בפרוייקטים ורעיונות פרטניים.
קרמיקאית, קדרית, מעצבת. עוסקת בעיצוב קרמי מזה עשור ובהוראת קרמיקה בשבע השנים האחרונות. יוצרת כלי קדרות שימושיים בהשראת קדרות יפנית ומושפעת מהטבע כמקור להשראה בעשייה האמנותית.
סיימה את לימודיה בהצטיינות במחלקה לקרמיקה וקדרות במכללת תל חי ב -2012.